25 de xuño de 2014

Abel Carbajal recibe o premio á mellor produción con Te Pillé no Festival Jove de Valencia:::

Abel portando o diploma á mención especial.
Desde o 20 deste mes e ata o 27 estase a celebrar na cidade de Valencia a 29 edición do Festival Internacional de Cine de València. Cinema Jove. Abel Carbajal vén de recibir o pasado luns 23 o premio á mellor produción audivisual de entre as máis de 120 presentadas.

Abel, exactamente como funciona o concurso e cal é valor do premio?
Pois é un encontro audiovisual de xente nova que se celebra durante unha semana aproximadamente e que se organiza en tres categorías por idades, a min correspóndeme a "B" A miña sorpresa foi que non me deron o premio á miña categoría, senón que se trata dunha mención sobre todos os traballos presentados entre as tres categorías.

Como foi a experiencia?
Pois non o esperaba. Esta edición había entre 120 e 150 curtas entre as tres categorías cando o ano pasado eran a metade e este é un festival dos máis importantes que hai a nivel internacional polo que é unha honra xa só o feito de participar. A experiencia é moi enriquecedora pois podes visualizar as obras seleccionadas e aprender moito do sector, cousa que me interesa pois é ao que me quero dedicar. Presentaba a actriz Ana Álvarez que tamén era membro do xurado e que fixo unha charla sobre a interpretación para o cine cos asistentes. A curta "Te Pillé" aínda pode participar este ano en certames deste tipo polo que a pesar de haber tempo que a fixemos é unha satisfacción que segue a dar froitos.

Xa de volta en Ouzande, algún proxecto en mente?
Si algunha cousa teño pensado facer este verán. De momento está moi verde, teño que madurar un pouco a idea e poñerme mans á obra. Xa vos irei contando.

Ningún comentario:

Publicar un comentario